Trænere til årgangene U6-U10

FC Storebælt søger trænere til træningsgruppen fra U6-U10

I FC Storebælt søger vi en eller flere trænere til vores voksende afdeling af drenge- og pigehold. Vi leder altid efter trænere, gerne forældre, eller andre der er interesserede i at træne børn i at spille fodbold, og som har lyst til at lære fra sig. Holdene er i udgangspunktet helt opdelt i årgange men alle træner tirsdag og torsdag fra ca. kl. 1630-1745 og du kommer til at indgå i et team, så du kan have fokus på flere årgange, så hvis der er sygdom eller trænere, der ikke lige kan deltage, så er der nok til at vi inddeler børnene i træningsgrupper og laver stationsøvelser.
Lige nu søger vi til U8 Piger, U6-U7 Drenge og til U10 Drenge.
Træneren forventes at stå for afvikling af træning og kampe for en enkelt årgang, men kan også tage en anden årgang og hjælpe til med træningen, og træneren skal kunne tilbyde god fodboldfaglighed og vedholdende arbejde. Der kan sparres med trænerne for de andre årgange og pt. er vi 7 trænere til drengeårgangene og 4 til vores pigeårgange. Derudover arbejder vi altid på at tilknytte en ungetræner (16-17 år) for holdene, som kan hjælpe til med opgaver omkring holdet, og det administrative varetages af en holdleder i samarbejde med klubbens administrative sekretær.
Stillingen skal besættes snarest til opstart efter nærmere aftale, og senest til januar.

Hvad kan vi tilbyde dig som træner:

• En organisation med stor klubånd og fokus på sociale arrangementer.
  • En trænerpakke med tøj og skattefri godtgørelse efter kvalificeringer og efter nærmere aftale.
  • Er man forælder, får barnet kontingentfrihed.
  • C1 og C2-kursus eller vedligeholdelse af dine trænerkompetencer og faglig sparring med den sportslige ledelse.

Hvad forventer vi os af dig som træner:

• At du har interesse for og gerne erfaring med træning af børnespillere
  • At du tager dig af det praktiske på årgangene, ift. træning og kampafvikling (2-3 gange ugentligt) sammen med øvrige trænere
  • Er engageret i foreningslivet og klubbens udvikling
  • Giver plads til alle uanset niveau, har gode pædagogisk evner og skaber gunstige rammer for trivsel og udvikling hos spillerne
  • Har god dialog med spillere, forældre og andre ledere i klubben

For flere oplysninger eller spørgsmål, der ønskes afklaret, kontakt da:

Formand Rune Ravn, på 50598982 eller formand@fcstorebaelt.dk

Din ansøgning kan fremsendes på fcs@fcstorebaelt.dk med eventuel dokumentation for træneruddannelse.

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

De bedste fodboldhilsner,

FC Storebælt