Velkommen til FC Storebælt

Både bestyrelse, trænere og spillere vil gerne byde dig velkommen i FC Storebælt

Vi håber du får mange gode og indholdsrige oplevelser både på og uden for banen. Fra klubbens side vil vi gøre alt for at det skal lykkes. FC Storebælt ønsker at være Korsørs foretrukne fodboldklub, og en klub hvor engagement fra ledere, trænere, spillere og forældre er i højsædet. Det kan du læse mere om her

Det forventes at man som medlem eller forældre til børne- og ungdomsmedlemmer deltager aktivt i klubbens dagligdag og virke. Vi håber du vil tage fællesskabet til dig, og måske endda ønsker at engagere dig udover spillet på banen, hvad end det er som en del af den sportslige stab, deltage i sociale arrangementer for holdet, eller stå for andet vigtigt arbejde som hjemmeside og sociale medier, bestyrelses- eller udvalgsarbejde, eller hvad end der interesserer dig udover fodbold. Forældre til alle børne- og ungdomsmedlemmer forventes at bakke op og bidrage til, at vi alle får skabt en god fodboldklub til gavn for børn, unge og voksne.

Ofte stillede spørgsmål:

Du kan finde information om holdet, der er relevant for dig, ved at gå til fanerne øverst på siden og vælge den årgang. Der finder du information om træningstider, kontaktoplysninger på trænere, kampprogrammer og meget mere.

Medlemskab

PRØVETRÆNING - Man er altid velkommen til at komme og prøvetræne, for at se om holdet og fodbold er noget for en. Vi tillader altid at man træner med tre gange, før der stilles krav om at man skal være meldt ind for fortsat at kunne deltage.

KONTINGENT - kan du læse mere om her

INDMELDELSE - sker via FC Storebælts hjemmeside hvor du vælger rette afdeling og gennemfører indmeldelsen. Det forudsætter oprettelse af et DBU-login.

FODBOLDPAS - Efter indmeldelse vil du modtage en velkomstmail fra DBU. Via denne skal du gå ind på Mit DBU og aktivere dit fodboldpas, hvilket er en betingelse for medlemskab af FC Storebælt, der som medlem af DBU er underlagt DBUs betingelser i forbindelse med Databeskyttelsesforordningen. Ved aktivering af dit fodboldpas kan du nærlæse og acceptere privatlivspolitikken, og du bedes herunder give tilladelse til anvendelse af billeder. Vi gør opmærksom på, at du aktivt skal give tilladelse til at børn må transporteres til kampe og stævner i private biler, og at fotos af børnenes aktiviteter - herunder situationsbilleder og portrætter taget i klubregi - må offentliggøres på klubbens hjemmeside, i velkomstfolder, nyhedsbreve eller andet eksternt rettet informativt materiale.

KAMPKLAR - Alle hold benytter KampKlar til at få overblik over træninger, kampe, stævner, møder eller andre sociale arrangementer, og det er også her man kan kommunikere med trænere og ledere på holdet. Det kræver blot du downloader DBUs Fodbold app fra Google Play eller App Store og logger ind med DBU-login anvendt ved indmeldelsen, så kommer du automatisk med på holdets side.

UDMELDELSE - sker via FC Storebælts hjemmeside eller din profil på Mit DBU.

Udstyr

UDENDØRS - Altid benskinner og fodboldstøvler. Tøjet er bestemt af vejret. Husk at du ikke bliver Ronaldo bare fordi du har et par dyre støvler – mød gerne op uden, indtil du finder ud af om fodbold er noget for dig

INDENDØRS - Gummisko (som ikke smitter af) T-shirt, shorts og strømper. Benskinner er ikke obligatoriske.

KAMPE - Medbring altid benskinner og fodboldstøvler. Kamptøj udleveres af træner eller holdleder.

Træning

FC Storebælts hold træner og spiller kampe på hhv. Ny Stadion og Gl. Stadion, som begge ligger centralt i Korsør. Følg linket til Google Maps

Korsør Ny Stadion / Korsørhallen
Tovesvej 30B
4220 Korsør
Kampbaner, træningsbaner, hal, omklædningsrum og klublokaler

Korsør Gl. Stadion
Dyrehegnet 2
4220 Korsør
Kunststofbane (5- 8- og 11-mands) til træning og kamp i vinterhalvåret

Omklædning skal ske ved Korsørhallen / Korsør Ny Stadion.

Alle træningstider kan ses her på siden, men gå til den relevante holdside og kontakt evt. trænere/holdledere for at sikre dig, at der er træning den pågældende dag.

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at skrive på fcs@fcstorebaelt.dk